ik heb een klacht. Wat nu?

 

In mijn praktijk ga ik voor tevreden klanten. Maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent over mijn dienst(en). Dat is heel vervelend.

 

 

 

Wanneer je niet tevreden bent, raad ik je aan om je klacht eerst bij mij kenbaar te maken. Stuur alsjeblieft een mail naar contact@angelasmit.nl en dan proberen we samen tot een oplossing te komen. Vermeld ook s.v.p. je telefoonnummer zodat ik je eventueel kan terugbellen.

 

 

 

Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Met hun juridische kennis en uitgebreide ervaring kunnen zij bijdragen aan een correcte bemiddeling voor beide partijen.

 

 

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.