Aanmelden voor bijvoorbeeld coaching of een workshop kan eenvoudig via mail of telefoon. Maar het kan gebeuren dat je na het maken van een afspraak deze toch wilt annuleren.
Ik heb een afspraak bij je gemaakt, maar deze wil ik graag annuleren. Hoe doe ik dit?
Gelukkig gebeurt het niet vaak dat klanten de afspraak willen annuleren, maar als klant heb je een
recht op Herroeping. Dit houdt in dat je een bedenktijd hebt van 14 dagen waarin je jouw afspraak zonder opgaaf van reden mag annuleren. Deze termijn gaat in wanneer je schriftelijk de
bevestiging van mij hebt ontvangen met de datum en tijdstip van onze afspraak (voor bijv. coaching of workshop).
Neem hiervoor contact met me op via telefoon, mail of gebruik het herroepingsformulier.
Dus elke afspraak die na de 14 dagen bedenktijd staat gepland moet ik betalen?
Nee dat hoeft bij mij niet, want het kan altijd gebeuren dat je door omstandigheden een afspraak wilt verzetten of annuleren. Ik heb mijn praktijk al meer dan 10 jaar en het is bijna nog nooit een probleem geweest. Wil je de afspraak verzetten of annuleren, geef dit dan s.v.p. zo spoedig mogelijk aan. Dat is voor mijn planning wel zo prettig.
Dus als jij samen met een vriendin over een maand een workshop wilt volgen is dit helemaal prima. En mocht je een week van te voren je bedenken, dan bel of mail je mij en kunnen we dit kosteloos
en in goed overleg annuleren.
Ik heb vooraf betaald. Hoe snel krijg ik mijn geld teruggestort op mijn rekening?
De betaling wordt dan zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 8 werkdagen) teruggestort op jouw rekening.